Nej nej ingen bebis ännu :)

2013-09-30 @ 21:18:22 i Bilder
Nej nej det har inte kommit någon bebis ännu så de är inte därför jag inte uppdaterat något här :)
 
Men har dock haft fullt upp, i fredags storhandlade vi, i lördags var vi i Ullared och i söndags så var vi och tog massa gravidfoton och sen åt vi kinamat och idag så har jag varit iväg med mamma och mormor på ikea samt hälsat på min syster och min moster, så ja som sagt fullt upp.
 
Vi köpte en del i Ullared i lördags och även i dag på ikea men orkar inte lägga upp bilder och skriva om de just nu utan kommer göra de på onsdag för imorgon kommer jag inte heller att vara hemma utan då blir det besök hos barnmorskan sen hem till pappa och på kvällen har vi möte men på onsdag är jag helt ledig och då tänker jag inte göra mycket mer än att sova typ så något inlägg ska jag väl kunna skriva då om mina shoppingturer samt lägga upp bilder från fotograferingen.
 
Nu ska jag iallafall snart sova är helt slut både i huvudet och kroppen!
 
Ni får ett smakprov från fotograferingen iallafall :)
 

Skriv en ny kommentar