Paniken som uppstår!

2013-09-04 @ 07:24:49 i Vardag

Paniken som uppstår när man kommer på att man glömt skicka in a-kassekorten som skulle skickats in i måndags!

Anledningen är nog att jag försökte skicka i dom i söndags kväll men de gick ju inte efter som söndagen var sista dagen av perioden så skulle göra de på måndagen, gör alltid de på måndagar för att vara säker på jag får pengar torsdagen veckan efter men jag hoppas dom kommer in ändå gör ju det som tur väl är via datorn!

Men nu tänker jag nog sova lite till efter som paniken lagt sig igen och jag är sjukt trött, blev ju sent i natt lillkillen i magen var riktigt vild så kunde ju först inte somna men tillslut så.

Jaja blunda någon/några timmar till sen hoppas jag på att orka göra någon nytta här hemma idag!

${CommentAuthorLinkIf} 2013-09-04 16:46:00
sv; haha jaa :)

Skriv en ny kommentar