Pensionärer körs ut när äldreboende blir hem för ”ensamkommande flyktingbarn"

2013-09-04 @ 00:05:07 i Shiibbys tankar/åsikter
 
 
Läste precis denna artikel på fria tider (klicka på bilden för att läsa hela!)
 
Alltså vad i helvete?!
 
Vi ska alltså slänga ut dom gamla för att göra plats för ensamkommande flykting barn, som dessutom kommit hit illigalt?
Vad fan är vårat land på väg någonstans?
 
Dom äldre som hjälpt till att bygga en framtid för oss, ska alltså slussas bort för folk som inte har gjort ett skit för vårat land, och dom kommer hit illigalt och kommer leva på våra skatte pengar som dom äldre en gång i tiden betalat in (dom pengarna är väl iofs slut för länge sen) och dom betalar säkert skatt på de få kronorna dom har i inkomst idag med, pengar som vi yngre betalar in varje månad till staten!
 
Alltså jag finner knappt ord för detta, jag hoppas inte en ända människa kommer ta hand om dessa politker som sitter och bestämmer sådan här skit när dom blir gamla då kan dom själva sitta där i sin skit och tänka om!
 
Och vad då skapa fler arbetstillfällen?
Det finns folk som jobbar med dom gamla, och inte kommer väl de svenska folket få jobben där utan det blir möjligtvis dom invandrare som kommit tidigare som kan barnens språk osv!
 
Ni får gärna kalla mig rasist, även fast så inte är fallet, jo kanske rasist mot dessa jävla politiker som helt ärligt talat trycker ner vårat land och det svenska folket.
 
Jag har inget i mot att det kommer hit folk från andra länder så länge det är med motta, och att dom inte ska ta över vårat land helt om man säger så, som sagt det är inte deras fel att sverige har sådana här politiker.
 
Jag har inte så bra koll på det här med politik mm men man hör ju och läser en hel del, nä fy fan säger jag bara!
 

Skriv en ny kommentar