Seg söndag

2013-09-22 @ 17:28:38 i Vardag
Idag har det inte hänt allt för mycket, bara slappat och suttit vid datorn.
Hade precis tänkt laga middag men så blev det inte för hyrsvärden kom och knackade på och berättade att dom skulle stänga av vattnet en stund så får vänta lite med de, men är ju inte så bråttom egentligen.
 
Jävlades med pappa idag och ringde och frågade om han hade 100kr till bensin så vi kunde komma ner till dom och äta idag igen haha ;P
 
Det lär nog inte hända så mycket mer idag heller faktiskt, kanske ner en runda till ica sen med Jennie för sällskaps skull, kanske hittar jag några kronor här så jag kan köpa mig en liten choklad är rätt jävla sugen på det just nu om jag ska vara ärlig xD.
 
Nä ska fixa och trixa lite här kanske kommer det något tips om någon film snart till er, har ju lovat att lägga in lite filmer som jag kollat på :).
 

Skriv en ny kommentar