Ska vara modell på söndag ;)

2013-09-23 @ 19:13:06 i Bilder
Idag satt jag och chattde med Simone på facebook efter hon hade skrivit ett inlägg om att en gammal "vän" hade hört av sig och ville träffa henne så Simone kunde ta foto på henne, man bara wtf? det var liksom inte för att hon ville träffa Simone hon hörde av sig utan för att hon trodde hon skulle få en gratis fotografering!
 
Visst Simone brukar inte ta betalat för sina bilder, men tycker helt klart hon kan göra det! Och ja även när det gäller vänner faktiskt, jag tycker iallafall hon är duktig och skulle man gå till någon med studio osv hade man fått betala massa pengar så tycker inte de är mer än rätt att hon iallafall ska få en liten slant för de jobb och den tid hon lägger ner.
 
Som jag skrev till henne så är det en sak om hon behöver en modell till en ny idé och någon ställer upp då har man ju gjort en form av byte, hon får en modell och modellen får sina bilder :)
 
Hon ska ju ta kort på mig, vi har länge pratat om "magbilder" men jag är så obekväm framför kameran men hon har lyckats övertala mig så får väl ställa upp då haha, dock vill jag med betala för mig så klart, kan ju inte sitta och säga hon ska ta betalt av andra och sen inte betala själv men hon går på med att hon bestämmer själv vem hon vill ta betalat av och vem hon inte vill det av, visst vi har känt varandra sen vi var små, ja sen hon var liten liten bebis ;) men ändå tycker som sagt de inte är mer än rätt, men hon värkar vägra ta i mot något så jag la till med att jag iallafall tänker bjuda henne på middag för bilderna, det är något iallafall!
 
Så vi har iallafall bokat in söndag för detta än så länge iallafall, så får vi se hur det blir, förhoppningsvis ska inte lillkillen bestämma sig för att komma ut innan dess ;).
 
Hon ska även få ta foto på lillen sen ni vet sådana där söta barn bilder åhh <3.
 
Har kommer lite bilder hon ha tagit innan något nytt något lite äldre:
 
 
Snyggingen själv <3
 
 
Hennes kusin (tema foto)
 
 
Hennes syster!
 
 
Hennes bror!
 
 
 
 
 
Som sagt gillar hennes bilder och ska bli roligt att hon ska fota lillen sen med, och ja mig med på söndag fast jag är nervös jag tycker inte om att stå framför kameran samtidigt som jag själv vill ha graviditetsbilder på mig men hon får inte lägga ut någon bild på mig utan min tillåtelse haha ;)
 Men tror nog helheten på bilderna kommer bli skit bra, sen att modellen kanske inte är så bra är ju en annan sak men de ska nog gå bra ;).
 
Besök gärna hennes blogg, bara att klicka på denna fina bild på henne!
 
 
 
 
 
 

Skriv en ny kommentar