Skruvat barnsäng!

2013-09-15 @ 16:46:31 i Allmänt
Nu har vi fått ihop barnsängen hade tänkt vara duktig och fixa de helt själv men jag fick inte ihop det alls förstod inte riktigt varför såg ut att vara många delar och kunde inte alls fatta var alla skulle sitta xD

Pierre fick hjälpa till och började bygga på det som såg ut att vara någon typ av ram men inte själva spjälsängs ram men medans han satte ihop det så letade jag igenom alla sms/mms min syster skickat och hittade tillslut den på sängen och det visade sig på bilden att det inte alls skulle vara några sådana där delar längst ner som vi hade, var någon del som var lite vågig osv som vi trodde skulle sättas nederst för att de skulle se fint ut typ men nej ingen sådan så Pierre googlar numret som stod på en klisterlapp på de delar han höll på att bygga ihop och jaha vi har fått en halv växarsäng med, sen var det ju inga problem alls för honom att sätta ihop spjälsängen :) var ju bara fem delar för den plus skruvarna och madrass :).

Nu är iallafall sängen ihopsatt :)

Delar som inte alls skulle bara med xD



Delar som skulle vara med :)



Pierre bygger :)


Här har vi halva växarsängen xD



Nu ska jag ge mig på skostället vi fick av mamma när jag fyllde år, där ska det förhoppningsvis inte vara några extra delar då det är nytt och de ska jag förhoppningsvis klara av själv ;)




Skriv en ny kommentar