Söndagen.

2013-09-10 @ 21:35:32 i Bilder
Så nu gör vi ett nytt försök med inlägget om söndagen :).

I söndags hade vi i styrelsen för hyresgästföreningen i markaryds kommun ordnat med grillfest för de boende i timsfors och det blev en riktigt lyckad eftermiddag, med korvgrillning, tipspromenad fika och lek blandat med en massa skratt :). 
Det var riktigt roligt att så många kom och jag saknar faktiskt området och de folk som bor där :)

Lite bilder från grillfesten:




Den fina kakan Yvonne hade gjort blev uppskattad av både stora och små :)






Som sagt en riktigt trevlig eftermiddag!

Efter vi var klara med grillfesten åkte vi hem till min pappa för att hämta en tvbänk av min bror sen blev det affären med min andra bror sedan raka vägen hem för att inta ryggläge då jag hade sjukt ont i både ryggen och fötterna efter festen men de var värt det helt klart!

Skriv en ny kommentar