Till Markaryd.

2013-09-17 @ 08:47:10 i Vardag
Sitter just nu på bussen på väg till Markaryd, väl framme där ska jag inom Konsum och möta upp Anki sen blir det en lite snabbrunda hemma hos pappa och Anki innan det är dax för besök hos barnmorskan. 

Efter bm ska jag ner och träffa Linda på kontoret för en liten pratstund innan jag tar bussen hem igen vid 11.50 :)

När jag kommer hem får vi se vad det blir gjort är rätt seg idag med, ovanligt va? Nä inte speciellt men men.

Får iallafall hoppas allt är som de ska hos bm, har ju inte känt av så mycket av graviditeten, eller jo självklart rörelser osv, har även börjat få lite lite foglossningar vilket jag inte märkt av tidigare men de börjar väl bli minst sagt dax för de med, men inget värre än så och det har ju inte gjort ont egentligen utan mer bara känts liksom så de är ju ingen fara :) ska även fråga bm vad som är bra att ha hemma när lillen väl kommer ut, ja blöjor vet jag ju och kläder och sådant men grejer som man kanske inte tänker på som förstfödderska :) så jag och mamma kan handla de i slutet på månaden sen när vi ska iväg, för de hoppas jag vi ska hinna är ju iallafall inte beräknad fören 12 oktober men ja man vet ju aldrig men de känns fortfarande som att de är längre tid kvar, men mer och mer verkligt börjar det ju känns nu när vi skruvat upp sängen och skötbordet med ;)

Skriv en ny kommentar