Tjocka tjejer ska inte sitta på golvet :P

2013-09-12 @ 16:40:25 i Vardag
Ännu mindre tjocka höggravida tjejer, och absolut inte i duschen där det blir halt att ta sig upp haha, kanske även är svårt för smala tjejer att ta sig upp från golvet vad vet jag liksom ;) haha.

Ja ni undrar väl säkert "vad fan gjorde hon på golvet da?" 

Jo de ska jag allt tala om för er, jag skulle ta sådan där peeling eller vad de heter på fötterna och då är de ju lite svårt att stå på dom samtidigt så klart ;) 

Nä nu har ni fått lite sidoinfo här ifrån så nu ska jag bara torka mig sen ska vi iväg och "stor" handla lite, ja inom "" då det nog inte kommer bli så jätte mycket för de få slantar vi har kvar men mat är ju viktigt för en tjockis eller hur? ;) haha eller där vet jag ju att de är viktigt för alla så klart men ibland måste man driva lite med sig själv ;) 


${CommentAuthorLinkIf} 2013-09-12 16:44:17
Svar: Tack! Hoppas min sambo tycker likadant, fast det tror jag nog. Satt ändå ett par timmar med den :) Och blev så glad när jag fick in låten också, det är nämligen vår låt :) En av de första jag hörde honom sjunga för mig.
Jo, jag vet vem Sandra är. Har träffat henne ett par ggr.
${CommentAuthorLinkIf} 2013-09-12 19:03:49
Svar: Han blev jätteglad! Tårögd. Kul!

Ja, fast nu när det finns så många sociala medier så är det ju ganska vanligt att man känner igen folk som rullar runt på internet. Vi har ju aldrig träffats irl, men det är ju lätt hänt att man känner igen nån från nån blogg eller community så som facebook.

Skriv en ny kommentar