Torsdag

2013-09-05 @ 19:32:26 i Familjen
Idag har varit en lugn dag, som alla andra också varit i och för sig, men hade ställt klockan på halv 10 i morse efter som jag skulle ta bussen ner till min bror för att träffa honom lite och han hade sagt han skulle bjuda mig på pastavagnen :P, min bror är bra han! :D
 
När jag kom dit satt vi bara ute och snackade tills pappa och Anki kom hem då hjälpte vi dom bära in matkassarna och sedan drog vi iväg till pastavagnen.
 
Väl hemma hos min bror/pappa igen så fortsatte vi sitta ute och snacka och bara tog det lugnt i stort sätt.
 
Sen nu ikväll bjöd Anki på middag, nuggets och pommes blev det, riktigt gottit faktiskt, men det är det ju nästan alltid när man slipper laga maten själv :).
 
Pierre kom med dit efter han jobbat och åt lite mat sen åkte vi och handlade sen hem :) Så nu sitter jag här och gör inte ett skit och mycket mer lär jag inte göra idag faktiskt.
 
Ja detta inlägg var ju verkligen intressant eller hur?
 
Ja förresten Anki hade gjort små vantar och "skor" till lillkillen dessa ser nu här:
 
Så söta :D.
 
Fick hem lite annat med men de har jag inte bild på just nu :)
 
Nä nu ska jag se om jag kommer på något jag kan göra vid dator :)
 
 
 

Skriv en ny kommentar