vad jag gör just nu!

2013-09-22 @ 18:43:48 i Vardag
Håller på att lägga in filminformation för filmtips inlägg, det kommer att komma ett nytt tips varje dag en tid fram över klockan 18.00 här, vissa bra filmer andra mindre bra, komdier, tecknat, skräck med mera,.
 
Lägger in dom filmerna jag sett innan och har ned skrivna, jag vill som sagt inte sätta betyg på filmer då det är så olika från person till person vad man tycker men frågar ni mig om en specifik film som jag lagt upp så svarar jag gärna så klart :).
 
Håller även på att laga mat nu, eller ja jag väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in kycklingen, för det blir kyckling, ris och Currysås till middag idag, det får duga, får ju göra det själv med dessutom men ska väl inte klaga har inte lagat maten själv de senaste dagarna, inte ens betalat den ;), fast det sägs de ska komma en räkning på det haha ;).
 
Kanske även börjar med lite andra kategorier här i bloggen, vi får väl se hur det blir ;)

Skriv en ny kommentar