Varit i Markaryd hela dagen

2013-09-03 @ 19:01:57 i Familjen
Varit i Markaryd hela dagen, skulle först bara till BM sen skulle Anki kört hem mig men så skulle min bror och lillasyster baka och vem tackar nej till att smaka? inte jag iallafall :)
 
Dom skulle baka chocolate chip cookies men det blev inte helt rätt ändå, men goda blev kakorna iallafall så det gör inget för min del, bror var mindre glad då inget riktigt ville som han ville hehe.
 
Sen skulle jag bara stannat där tills Anki varit och handlat med sin mamma men när hon väl kom hem så fick vi för frågan om vi ville äta där idag då dom skulle ha hemma gjord pizza och det tackar man ju så klart inte heller nej till, och Pierre vart också sugen på det så då blev det att han körde dit efter jobbet så vi kunde äta där, Pierre fick till och med matlåda med sig så han har mat på jobbet imorgon :).
 
Barnmorskan jag träffade idag var ju som sagt inte min vanliga barnmorska men hon gnällde inte heller, konstigt nog efter allt man hört om henne, men allt var iallafall bra med blodtyck osv och magen växte enligt rätt kurva osv, lillen har dock inte lagt sig till rätta ännu med huvudet neråt men det var ingen fara sa hon han har ju fortfarande tid på sig att göra det :)
 
Nä nu är jag så trött så jag vet inte vad jag ska skriva om för tillfället så jag lägger mig nog lite på sängen en stund :P
 
 
 
 
 

${CommentAuthorLinkIf} 2013-09-03 20:12:46
sv; oj, haha nej kanske inte! :D Du kan spela sen när du är mammaledig ;)

Skriv en ny kommentar