lite som hänt :)

2014-01-13 @ 00:25:58 i Allmänt
ännu en gång har jag varit dålig på att blogga :(.
 
Det har hänt en del faktiskt Dante har börjat le mycket oftare och "pratar" för fullt, så underbart att se han utvecklas, han blir ju snart 3 månader <3
 
 
 
 
Igår var vi på Tc och Åkes bröllop, de var riktigt fint och jag är glad över att jag fick vara med då bröllop är något så pass stort dom var riktigt fina båda två och Tcs klänning var sjukt fin! Det bjöds på God mat och det var toppen, tyvärr var jag rätt trött så jag och Dante gick hem efter maten och tårtan, men som sagt tack för en underbar kväll och all lycka till er!
 
 
Bilderna lånade från Tcs Facebook!
 
Vi har också varit och tittat på en 3a i Markaryd och de blir att vi kommer ta den så från och med april blir vi Markaryds bor ;) känns riktigt skönt och roligt att flytta, Vi behöver verkligen större utrymme ;).
 
Även en resa till Borås är bestämd till slutet på januari då vi ska hälsa på Dantes farmor och farfar :D.
 
 
 

Skriv en ny kommentar